5 April

2009-04-05 @ 12:08:53
Inatt sov Alex hos mig, för han skulle upp och jobba tidigt och det är kortare väg att gå till Haksta från mig, än från snigel. Det var mysigt och trångt i min 90 säng ^^ haha. Men lite jobbigt att han skulle upp kl 04 för att göra sig iordning och gå, ville ju ha honom hos mig längre, såklart! Låg och bad honom stanna längre oh sånt ^^ haha. Men vad ska man göra, han måste ju jobba för att få pengar och få lägenhet så..

Längtar tills han får sin egen lägenhet så man kan vara där lite mer, och slippa vara här när hela min familj är hemma, som dom alltid är ungefär!

Sköna nyheter är ju att våren äntligen är här och sommarkänslorna är på hög nivå! Var på bäckby rampen igår med folk och njöt av solen ^^ var riktigt varmt! Var nästan så man svettades när man gick mot rampen i skinnjacka bara. Men det förstår man ju för jackan är svart,solen gassade på i rygen på mig :P Logiskt bara.

Nu ska jag göra lite tacolunch av det som blev över igår, hoppas ni får en bra dag!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test