07:32

2009-04-24 @ 07:34:37
Nu är jag vaken. Vaknade halvt när Alex drog till jobbet sen somnade jag om, och vaknade nu och kunde inte somna om igen. Jag är för nervös för jag ska klippa mig halv 11. Sjukt nervös. Halv 10 kommer Emeliè och hämtar mig med bilen och så parkerar vi på Löga och går ner mot stan för det fina vädrets skull. Undrar vad jag ska ta på mig..

Ikväll är det firande hos Christer (grattis!) och jag ska köpa en fin liten klänning som matchar mitt soon-to-be nya hår. Ska fråga om det är okej om Alex hookar också, han är ju min pojkvän.. Nu ska jag göra något tidsfördrivande.

Comments
Postat av: nadia a. ♥

Godmorgon! ♥ Hoppas du får en superskön dag! :)

2009-04-24 @ 07:40:36
URL: http://streetshero.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test