fippel

2008-09-18 @ 14:49:50
Satan i gatustenen vad jag är dålig på att uppdatera min blogg. Jag ber om ursäkt, eller gör jag? Jo till Emeliè :)

Jag hade min 20års fest i lördags på fordonsföreningens klubblokal. Kort sagt det är en bar/krog/pub. Synn bara att jag missuppfattade min egen bild i huvudet på hur stor lokalen egentligen var, för vi hade fått plats med minst 40 pers till.. Dumma mig. Men de som jag pratat med hade jättekul ändå och tycker jag lyckades totalt ;) Hela kvällen blev typ kareoke nästan, vilket var super kul för alla älskade det! Speciellt jag, Emeliè och mamma ^^ Coffe var också där uppe, chockerande nog! Och sjöng Backstreet Boys - I want it that way .. fast han ville egentligen sjunge Celine Dion - My heart will go on, men Reine sa stopp där :P

Sen hände det en del mindre bra saker, men som tur var så hade nästan alla av mina vänner åkt, utom Joel och Emeliè och några av Josefs (min kusin) kompisar. Och tur var väl det för jag skulle mått ännu sämre om dom hade fått se den pappa jag sett ^^ Men kan kort och gott säga att det var tårar, kramar, skrik och nävar som flög omkring och allt tack vare min farbrors fru som är en allmän idiot.

Nu ska vi inte prata tråkigheter, nej för nu ska vi snacka om hur jävla bra jag är. Fast inte nu, sen.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test