Videoblogg

2008-10-07 @ 23:39:06
Efter att ha tänkt till och från i några månader, så är jag fortfarande osäker på om jag ska skaffa en videoblogg. Emeliè visade mig en bloggsläkting som precis börjat med det och det verkar ju så kul. Om jag filmar mig med våran digitalkamera, lägger in på datorn och visar lite av hur jag är i verkligheten. Men vad fan ska jag snacka om. Jag som knappt bloggar alls längre, om det nu inte är skräp eller fett serious saker .Men vem vet, det kanske går lättare om jag får snacka? Ibland finner man ju inte orden. Aja, kan iaf lägga in en hälsning :D

Vill du bli hälsad på av självaste Becca "ninjannn" Edlund? Skriv en kommentar :) jag ska försöka säga något kort och gott om dig om jag vet vem du är. En person som kommer nämnas självklart är ju Emeliè ;) Det är givet!

Annars har jag precis fått reda på av självaste Joel att Depeche Mode ska spela på Arvikafestivalen och jag är så sjukt sugen på att åka dit. Även SMK och VNV Nation spelar och dom är ju bra. Men får se :) Man kan börja boka biljetter den 13e Oktober och jag har knappt pengar men vore så awesome! Se dom för andra gången lixx :) Jag skulle bli lika lycklig som jag var första gången!

Nu ska jag nörda mig lite mer vid datorn och komma på ngt o snacka om så ni får vänta och hålla tummarna :D


Bloggsläkting: Izza (länken öppnas i nytt fönster)

Comments
Postat av: hemlig som fan

jag vill bli hälsad! "var hälsad hemlig som fan, min vän på jorden" skitvackert

2008-10-07 @ 23:54:03
Postat av: Emeliè

Klart jag tog för givet att bli nämnd, haha annars skulle jag såga videobloggandet direkt asså! ;) Men sätt igång, film dig!

2008-10-08 @ 10:43:57
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test