the world is just an illusion trying to change you

2008-10-06 @ 14:41:49
Jag kom precis i underfund med att jag vill inte vara hemma när pappa kommer hem. Men samtidigt så vill jag det för jag är nyfiken på vad han har gjort. Men jag vet att mamma kommer att skälla och så kommer dom bråka och om han gjort det onämnbara, eller åtminstone skaffat det, så kommer det bli mer bråk för han kommer att bli mer aggressiv. Och jag vill inte vara hemma när det händer. Jag hoppas bara att Coffe är hemma. Jag har inte nerverna till det, jag orkar inte längre. Jag hoppas verkligen inte han har gjort något dumt.

Comments
Postat av: Miriam

Svar: Tack du =)

Ja men precis. Men det e ändå en stor grej att klippa av sig håret ^^

2008-10-06 @ 14:43:18
URL: http://metrobloggen.se/macgyver

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test