test

2008-10-13 @ 14:37:33
1. Namn ?- Rebecca
2. Ålder? - 20.
3. Vart bor du? - Hos föräldrar.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Coffe och Jack.
5. Färg på ditt hus? - Gult tegel.
6 När är du född? - 1988.
8. Klass? - It-Gymnasiet 04B och 05B.
9. Vilket år tar du studenten? - Tog i sommras.
10. Något jobb? - Nej.
11. När gick du upp i morse? 13:40 ngt.
12. När ska du sova? - När det är dags.
13. Duschat idag? - Inte än.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit idag? - Ingenting hittills.
17. Dagens klädsel? Det blir nog något med skate och rock.
18. Dagens smink?- Mascara, kajal.
19. Dagens sötnos? - Den som gör min dag.
20. Dagens roligaste? - Rayman Raving Rabbits.

SOCIALT.

21. Har du många vänner? - Jag tror det.
22. Hur många har du kysst? - Vem håller räkningen.
23. Vem kramade du senast? - Emeliè.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen vad jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej jag har inte hittat snubben.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Coffe.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? - Alle "Gott ;)"

FAVORIT:

31. Film? - Kan inte välja, sry.
32. Låt? - Samma här. Men idag äre random.
33. Mat? - Emeliès curry-kyckling-grej med ris.
34. Dryck? - Cola.
35. Färg? - Röd.
37. Stad? - Har inte vart på så många platser än.
38. Land? - Sverige?
39. Ämne i skolan? - Datorkommunikation.
40. Människa? - Jag själv.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Lars "LPE".
42. Gången du spydde? - Lördag morgon.
43. Gången du grät? - Lördags.
44. Pizzan du åt? - Räkpizza.
45. Personen du kysste? - Antar att det är Morgan, vem annars.
46. Gången du var i Göteborg? - Aldrig vart där.
47. Gången du var utomlands? - Haha.. Grekland för läänge sen.
48. Gången du drack alcohol? Lördags.
49. Gången du var hög? Nej.

ANTINGEN ELLER.

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa.
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel om man är flera.
55. Singel eller upptagen? - Ska vi hooka?
56. Hångla eller ha sex? Både och.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise ? Varför existerar den här frågan.
61. Har du gröna ögon eller bruna? - Blåa?
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i guess.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola.
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - ..
68. Älska eller älskas? - Att älska och bli älskad tillbaka.
69. Leva eller dö? - Jag lever för alltid.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ett fåtal.
71. Personer du hatar? - No one.
72. Pojk-/flickvänner du haft? - Två helt seriösa. Andra var bara trams.
74. Glassar du ätit på en dag? - Två.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen men vill till Arvikafestivalen.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ganska ofta.
77. Gånger du varit hög? Nej.
78. Personer du saknar just nu? - Jag vet inte, ingen?
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två gånger.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Jag vet inte.
81. Ska du träffa idag? - Det återstår att se, Miriam kanske för o få min kamera?.
82. Sjöng du senast för? - Sjunger alltid för mig själv.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Joel och Adde.
84. Spelade du tvspel med senast? - Coffe igårkväll.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Någon som man känner ngt för kanske.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hemligt.
87. Förtjänar att dö? - Kan inte jag bestämma.
88. Är söt? - Emeliè & Sarah ofc.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Han som gör mig lycklig.

VAD:

90. Gör dig glad? - Massor.
91. Gör dig ledsen?- Massor.
92. Vill du helst göra nu? - Jobba.
93. Önskar du att du slapp göra? - Ta ansvar.
94. Vill du ha nu? - Kärlek och Pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det är ett tag kvar nu så vet inte.
96. Längtar du till? - Att få lite cash och en lägenhet.
97. Tycker du om dina betyg? - Nej.
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting, då hade jag inte vart här nu om jag inte gjort dom sakerna.
99. Är det bästa som hänt dig? - Familj och vänner, älskar er.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test