stockholms resa

2008-10-19 @ 23:43:12
Ja nu är det väl halvt klart, att jag ska åka till stockholm över helgen som kommer :) prolly åker jag själv, men när jag väl är där så ska jag träffa Daniela, kanske Oscar och så ska jag sova hos Gurra :) (Han som nickar Guhali och som jag trodde var ett språk). Om allt går som planerat så åker jag på Fredagen, och där på kvällen så blire en utgång eller nått, där Daniela ska närvara och jag och Gurra :) Han är min guide typ, eller den som ser till att jag inte går vilse! Och att jag åtminstone hittar tillbaka till honom om jag skulle komma ifrån. hahah, jag har tänkt på allt jag.

Sen så hoppas vi innerligt att Becca lilla får sin lön från Burger King nu i helgen, för då är det ju löning, och får jag inte det då så ska jag ringa och kriga, det ska ni ha klart för er. Hejdå! och hej Toffast aka Stefan!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test