stockholm

2008-10-24 @ 18:39:26
Nu är jag framme i stockholm efter mycket nojjande och nervositet efter att ha åkt tåg själv. Men tack och lov för Emeliè som var med mig tills tåget kom och höll mig lugn :) evigt tacksam för det.

När jag väl kom fram till stockholm så mötte Gurra mig på stationen och vi åkte direkt till systemet som planerat, men en sak var inte planerad. Lars kom bakifrån och skrämde skiten ur mig!

Visst, jag anade att han skulle komma men han nekade det så jag litade på honom. Men där var han iaf och var läskig som alltid! Och nu sitter vi hemma hos Gurra och ska förfesta sig lite och vänta på Daniela som ska joina oss :) Detta kommer bli intressant!

Jag vet inte om jag skrivit detta förut men jag kommer stanna här tills söndag, och då lär ni få en hel del bilder av mig :) Se fram emot det!

Hälsningar går till Emeliè, hon som jag kommer sakna mest :) PURRE

Comments
Postat av: Emeliè

Ha så kul min lilla älskade fyllekaja :D

2008-10-25 @ 13:20:19
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test