Lördag

2008-10-04 @ 22:19:47
Igår var jag ute med grabbarna vilket inte var sådär jätteroligt men det beror förmodligen på att jag var nykter och det var inte dom. Så jag åkte hem relativt tidigt. Och idag har jag inte gjort sådär jättemycket, var ner på stan en sväng och till systemet. Handlade för 500 kr, vilket inte är rekord men endå.

Sen har jag vart hemma.. Och vart till ica med Jack :D Haha. Han ville inte ens först men jag tvingade honom. Han satt och spelade wow så hämtade jag hans jacka och klädde på honom den, sen skorna och så hämtade jag hans cykelnyckel sen forde vi iväg :D haha. Var lite roligt för under hela processen så var han ganska motstridig! Men så kom vi iväg
Och när jag kom hem så hade jag glömt tre saker.. så jag cyklade iväg och köpte de (i spöregnet!) och får ett konstigt sms av en viss flicka.. "Det här är andra gången du är på ica" .. jag börjar titta runt och sen så smsar jag tillbaka "Hur dan?" (fan fanns inte på T9) så svarade hon att hon var ju på Melkis ^^ Så hon hade perfekt översyn över mig som sprang fram o tillbaka.
Aja, sen cyklade jag hem.. Och mamma frågade "vart är frillchipsen?" (frillchips är nytt ord för grillchips) och såklart hade jag glömt det.. så hon fick mina chips så tog jag lite godis och cola och satte mig vid datorn :)

Sen så ska vi göra om hela vårat kök är det bestämt! Så jag och mamma satt lite idag och skrev upp vad allting kostade och vad för grejer vi ska ha i köket. Allt ska vara rostfritt, och vita blanka skåpluckor med coola handtag (bråkar fortfarande om hur dom ska sitta på skåpen) och så ska vi kakla väggarna vid köksbänkarna, så det ser ut som tegelstenar :) skitsnyggt! Allting kommer gå på (allt blankt) ca 30k, och alternativa (matt vita skåp etc) kommer gå p åca 5k mindre. Så vi kör på det blanka för det ser mer exklusivt också :)

Nu vet ni det! Sen har jag fortfarande jobbiga tankar och känslor men jag dränker dom med skyhög musik och försöker tänka blankt tills ett tillfälle faller i mina knän.

Btw så har pappa hittat en kille åt mig. Han heter Robin (?) och bor i Bromma i sthlm, är elektriker och är 20-21 år gammal och jobbar åt pappa. Det låter nice, så pappa tog kort på mig när jag såg som bäst ut (innan utgång haha) och ska visa honom. en blind dejt är väll alltid kul. Och så sa pappa att han ser bra ut och jag litar ju på honom..


(klicka för större)

Comments
Postat av: Miriam

Svar: Haha livsfarligt ju!

2008-10-04 @ 22:56:09
URL: http://metrobloggen.se/macgyver

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test