Ljuder av ditt hjärta

2008-10-22 @ 00:20:34
Har börjat läsa tredje boken i serien om Edward och Bella. Kan säga att jag är mer förälskad i Edward än vad jag var innan, sen hade känslorna svalnat i väntan på denna bok. Stort tack till Emeliè som lånar mig den :)

Ska nog fortsätta läsa imorgon men det blir efter jag vart på rekryteringsmässan klockan 12!
Berättade för mamma och pappa idag att jag funderade på att börja plugga och fick ett par sarkastiska kommentarer kastade i mitt ansikte, det gjorde mig sur. Dom sa bland annat "Du ska inte plugga, du ska jobba. Du är inte född till skolan helt enkelt" .. Så det gjorde mig ledsen då jag förväntade mig lite bättre stöd än det där från dom. Menar nu kan jag välja de ämnen jag vill läsa och studera, roliga ämnen som jag har velat lära mig men inte gjort på IT gymnasiet då lärarna där inte har vart av de bästa slaget. Men får se vad dom säger när jag tar upp det nästa gång.
Nu ska jag iaf chatta lite sen sova, stor dag imorgon!

Comments
Postat av: Anonym

Sv: Ja jag hatar att han är så nobel i den här boken!

2008-10-22 @ 18:23:55

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test