Fyllesamtal

2008-10-12 @ 13:49:07
Ni vet när man har druckit lite och så får man för sig att smsa med folk och snacka med folk, vilket man egentligen inte borde göra när man är drucken men man gör ändå? Japp, jag är expert på det.

Men igår ångrar jag det inte, då jag fick en hel del saker klara för mig. Utom en sak som jag inte tycks få svar på. Men har jag fått reda på att detta är inget spel, oavsett vad någon säger. Men klart man blir orolig när nån säger "du kan inte ta något han säger på allvar då allt är ett spel för honom, och du är en del av det. Snart kommer han ditcha dig". Men jag fick snacka ut iaf, inte vad jag ville göra över telefon precis men gjort är gjort. Och jag är ganska säker på att han har hållt ensamrätt skiten också, vilket gör mig lugnare på ett sätt.

Anyway, jag hade med mig kameran igår till Marre och alla använde den. Den som använde kameran mest var Alle, vad jag såg. Och nu vet jag inte vart den är. För jag vet att jag inte tog med mig den från Marre för jag tänkte att jag kan lika gärna ta den imorgon, men Marre har inte hittat den hos sig (vet inte hur bra han letar) och Alle har inte den och Emeliè vet inte. Jag kan ha lagt den i Emils kläder, när vi bytte kläder där, och jag vet inte om han har den eller inte så jag ska smsa och fråga honom det nu typ.. Annars. Är den borta så FÅR jag ett helvette av pappa. Så är det bara. Så om någon vet vart den är så snälla, ring mig eller nåt.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test