Fredag

2008-10-24 @ 12:33:57
Måste be lite om ursäkt till Emeliè för mitt senaste inlägg, jag tänkte inte på att jag målade ut henne som en fegis, nej nej det är inte alls det jag menar. Jag menar (och så som hon skrev) att hon är mer väluppfostrad och gör inte sånt som rotar igenom lådor. Jag är också väluppfostrad, självklart, men jag är också den som.. Ja, känner sig hemma vart jag än hamnar och då blir jag mindre hämmad och gör så som jag skulle gjort när jag är hemma. Hittills jag har inte fått någon sorts kritik om hur jag beter mig, och då menar jag av personen som bor där. Då jag känner nästan alla vi är hemma hos eller mer än 5 pers när vi är där :) Så det känns lite onödigt att fråga om jag får hämta en korkskruv eller om jag får göra si och så.

Nej onödigt. Nu ska jag duscha och raka kroppen. Och packa. Och sen ner på stan med Emeliè!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test