daddys home

2008-10-06 @ 19:27:24
Han kom hem. Efter en hel dag hemifrån. Inte sagt vart han är, han sitter bara vid köksbordet efter att mamma skällt på honom och jag kan säga att det är lugnare än vad jag förväntat mig. Men jag känner hur spänt det är hemma. Och jag vet inte om jag ska bete mig som vanligt eller om jag ska visa hur jag känner. Dvs är besviken och arg för man gör inte såhär. Och jag vet inte om han har skaffat, tagit, ska ta eller what-so-ever.  Frankly my dear, i dont have the strength to care.

Nu ska jag iaf gå på toa och sen spela mer.
Och jag ber om ursäkt för er läsare som hoppades på ett bra och roligt inlägg, men den här dagen och veckan och månaden har inte vart mycket till bra.

Comments
Postat av: hemlig som fan

imorgon kanske är en bättre dag :)

2008-10-06 @ 19:34:53

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test