upptagen qvinna

2008-11-28 @ 01:59:58
När jag satt och tänkte igenom december månad så kom jag fram till att jag är relativt upptagen de närmsta helgerna. Vilket var aningen tråkigt då jag hoppats få tid för en Stockholmsresa sisådär innan jul.
Här följer kalendrar som visar vad jag gjort senaste månaden, och vad jag kommer göra följande månad!
Blommor symboliserar namnsdagar (tyckte det var en kul grej, att visa vilka av mina vänner som har namnsdag lol) Hjärtan är händelser och jag kommer att skriva vad dom står för.


Oktober 30-31 - Var i Sthlm med Sarah, sov hos Gustav, åkte hem på fredagen, sen vidare till Halloween fest hos Markan.
Den 7e - Var på krogen med Alle, Raffa, Marre och Jonas. Var iväg till Pluto och det var en kul kväll!
Den 22a - Var på konrad med Emeliè och Peter, åt middag hos henne och hade det trevligt som fan!
Den 28e - Ev. gå på VÄxhuset och se på massa skit
Den 29e - Gå på bio med Emeliè


Den 2a - Möte på SoF
Den 9e - Emeliè fyller 20 :DDD
Den 12e - Kurator tid
Den 13e - Lucia = Supa och Fira Emeliè (?)
Den 19e - Förmodligen till sthlm och gå på tentapuben med folk som fan
Den 24e - Julafton, dvs käka massa skit
Den 31a - Nyår, supa skallen av sig som vanligt

Sen någon gång i December så ska jag och min familj förmodligen på en julbords kryssning och som vanligt så är jag hos Emeliè varje tisdag!
Fan vad jag är kung.



Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test