Torsdag im in love!

2008-11-27 @ 20:04:23
Fattar inte varför man måste vara kär på en fredag (se; The cure - Friday im in love).

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt halv 9 imorse och gick väl upp då, tog mig en dusch (inte lukta usch, stå högt i kurs för det är glassigt!), sen så chillade jag bara.. Hade inget "göra mig fresh och fräsh" dag idag.. pallade inte helt enkelt.

Igår fyllde Sarah år, 20 år nu.. Stor flicka! Firade henne hemma hos markan lite, med tårta som hon hade tagit med, och muffins och bullar :) så vi satt där och hade det trevligt och såg lite på Sunes Jul, tills det var dags att åka hem med sista bussen. När jag väl kom hem så gjorde jag inte sådär jättemycket.. gick direkt till datorn såklart och började hypa mig på irc och msn med folk..

Idag har jag däremot vart på IKEA med mamma och pappa, köpte oss skåp och låd handtag till köket, så snart kan vi öppna skåpen och allt! Haha. Se bild nedan. Sen fick pappa ett brådskande samtal, en kund hade en läcka så det sprutade vatten i köket, så han race:ade hem mamma och lämnade handtagen sen så drog han och jag iväg! Jag satt kvar i bilen och det var aningen läskigt för vinden fick hela bilen att gunga, så jag satte på radion och gungade i takt.
Sen åkte han och jag till Mcdonalds och handlade middag xD Och såklart så har han nästan sönder dörren in till restaurangen, då man skulle trycka och inte dra.. Men det ordnade sig :D Fick mig ett gott fniss iaf.

Och nu när jag ätit så sitter jag här och spelar Tomb Raider: Underworld.. Har dampat ett x antal gånger, men det hör bara till spelet antar jag. Men jag hatar det ändå. Det är ju nästan som att hon är självmordsbenägen och hoppar runt bland eldiga flammor, kryper in i trånga grottor med lönnfällor överallt och massa stora spindlar och demoner. Usch.
Har iaf fått tag på båda handskarna och bältet som tillhör Thor, åskguden :) Nu ska jag bara hitta hammaren sen kan jag döda en gud. Kul va?


Produktinfo

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test