the good ol' days..

2008-11-10 @ 21:10:24
Tänkte ta tillfälle i akt och visa er lite gamla bilder, för jag känner mig sjukt sentimental och nostalgisk just nu. Saknar den gamla tiden lite mycket nu :/

BILDERNA ÄR KLICKBARA!

Bild 1: Studenten och min lyckligaste dag någonsin. Oll och Korvj1mmy :) sakna.
Bild 2: Studenten, Jag och Alex (med alex mössa på mig)
Bild 3: Jag som posar otroligt snyggt i Vasa
Bild 4: Alex och Nic (som alltid var så trevlig!)
Bild 5: Jag och Alex igen, lite fullare, lite gladare!
Bild 6: Este, Virre och jag inne på Mcdonalds toalett, lyckligt!
Bild 7: Sarah och Jag på Silk tror jag det var
Bild 8: Alle och Jag på förfest hos hans brorsa, som alltid :)
Bild 9: Förfest hemma hos Este i hans rum, jag i mitten med virre och sofia, coffe och joseph och alle på vänster. Christer sitter på golvet
Bild 10: Jag som snorunge i en gungstol ^^
Bild 11: Jag Alex och Alle, förfest :)
Bild 12: Sarah, Alle, Alex och jag
Bild 13: Jag och Este, skitlycklig :)
Bild 14: Jag i Vasa, försöker vara Emo med folköl, haha!
Bild 15: Berna och jag på Näckrosen på Gryta jag gör världens hamster min och fantan hittade jag på bordet bredvid!
Bild 16: Jag leker frälsningsarmén sist vi renoverade här hemma i köket! :D
Bild 17: Jag pussar på min Heineken öl, och Oll smög i bakgrunden ^^
Bild 18: Jag i Vasa igen, gör min sommriga "wtf jag är knas" min :P
Bild 19: Jag med nyklippt hår och piercing på plats :) Tror det var dagen efter jag piercade mig eller så..


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test