the good ol' days..

2008-11-11 @ 22:26:13
Fick en bild av Alex någon timme efter jag hade skrivit mitt senaste inlägg, och jag vart så glad :D för det är minnen från sommaren, när vi satt hos Nic och söp. Det var old school! Och varje gång jag rapade så skällde hans mamma på HONOM, för hon trodde inte att tjejer som mig kunde rapa :) så otroligt fint minne, haha! Och det bästa var ju att han och Alex bodde vägg i vägg, så ibland kunde man höra hur han bankade i väggen i köket när vi gjorde plättar! Åh.. Plättar var ju det bästa som fanns, plättar efter sex, plättar efter film, plättar hela tiden! Så otroligt fint. Jag saknar plättar.
Jag vill ha plättar efter en fylla!


Oll, Nic, Alex och Jag! (med min fina, men döda, laptop med klistertrams)

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test