One blade

2008-11-28 @ 03:52:45
Lyckades ännu en gång förstöra min blogg design genom att först förstöra en putteliten grej, som sen blev en stor grej då jag inte kunde släppa tankarna om det, så jag tänkte att jag försöker fixa det, men gjorde det värre för jag glömde spara, och allting blev förgäves. Så jag pustade och frustade en stund och kände hur irritationen byggdes upp inom mig.. Tills jag raderade hela designen på bloggen och började om från början.
Skönt ändå att få bort alla konstiga kodningar jag gjort och krånglat med, och ta det ordentligt från början.

Jag är känd för att göra onödiga omvägar när det gäller saker, som är mycket mer komplicerade än dom borde vara. Till exempel, om jag ska göra ett instick i en text i word så använder jag ibland mellanslag och håller in den tills jag är nöjd, istället för att helt enkelt trycka på TAB knappen och komma direkt dit jag ska, eller helt enkelt använda funktionen som är till för instick i texter..
Vet inte om ni förstår vad jag menar men jag gör det. Det som är huvudsaken!

Men som sagt, jag har gjort om lite i bloggen. Tog bort klockan tex. Då jag tyckte att det vart för mycket, och jag gillar enkla saker. Men däremot har jag fixat en asrolig widget/gadget i slutet av menyn till vänster! Den översätter min blogg från svenska till det språk du väljer. Även om det inte är korrekt översatt till och från så förstår man ändå vad jag har skrivit :) Så det känns asbra! Satt o fnissade lite medans jag testade den.. ^^ Som när den översatte markan till celebration of land, då vart det stort lol :D

Nu när jag har fixat bloggen så ska jag ta och lägga mig och sova, börjar bli ganska sent för mig nu. och jag har fått på mig en huvudvärk.. På återseende!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test