Morgon Promenad

2008-11-28 @ 18:00:17
Vaknade ett antal gånger på morgonen, men vaknade på riktigt när Emeliè ringde för andra gången och överatalade mig att ta en promenad med henne på hennes "nya väg" haha ^^ Så jag hängde med tillslut och det var en relativt bra väg måste jag säga! Fick iallafall min motion för dagen.

Och nu har jag duschat, och hjälpt till att sätta handtag på skåp, och sen ska jag ner mot stan (som jag sagt några gånger i tidigare inlägg) och umgås med folk. Fick också en fribiljett av min bror när han kom hem idag, till Oliver Twist, där Björn Rosenström ska spela tydligen, så funderar på att gå men får se, vill ju inte gå själv direkt. Sen beror det på om jag orkar också.

Nu väntar jag på mat sen ska jag fixa frillan och bli riktigt kunglig. Hejdå!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test