Lördag

2008-11-22 @ 13:44:27
Snön ligger fortfarande på backen, det känns mysigt på ett sätt, men så fort jag tittar ut så känner jag rysningar längs ryggraden, och det är endast för jag vet att jag måste gå ut idag och då kommer jag gå i snön med ett par icke-vinterskor. HELVETTE OCKSÅ.

Nu kanske ni blir lite frågelådor, "skrev hon att hon skulle gå ut, utanför lägenheten, idag?!", och ja ni läste rätt. Jag ska nämligen över till Emeliè, min käraste vän, och äta middag och sen ska vi vidare ut på krogen! Och det har jag sett fram emot ända sen hon frågade mig :) Så det ska bli kanon! Har planerat in vad jag ska ha på mig etc ^^ Fan vad jag är kung!

Hittade lite roliga bilder igår på mig, i min mobil, och jag vart lite glad ^^.. Det var inte bara på mig utan det var en förfest (eller två) från ett år sen typ :) så jag tänkte att jag lägger upptvå bilder från de.. Nu ska jag hoppa in i duschen!


Daniela, Jag, Sarah och Sara


Jag och Este (och Major som pekar finger ^^ han var tjurig för hans strumpor var blöta)

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test