Jobba på Oliver

2008-11-29 @ 18:21:11
Där hittar ni mig ikväll! Morgan ringde nämligen för en timme sen ungefär och frågade om jag ville jobba extra i garderoben på Oliver Twist inne i stan. Jag tvekade först för jag hade ju lovat att gå på bio med Emeliè och se på Twilight men jag ringde efter lite funderingar och avbokade, sen kontaktade jag Morgan och sa att jag kan jobba!

Lite tråkigt att inte gå på bio ikväll för det vore kul o se filmen, men jag behöver ju pengar så hemskt mycket! Och bio har jag tid för när som :)

Kan lugnt säga att jag är lite nervös men det ska nog gå bra, måste tänka på att vara snabb och effektiv bara, och det är jag ju när det gäller! Ah.. Kommer kännas så skönt att få pengar.
Mamma, pappa, moster och min morbror ska på glögg kväll ikväll (vilket är en lam ursäkt för att dricka alkohol), så dom är i köket just nu och "förfestar" lite innan Sofia, Coffes flickvän, ska skjutsa dom till skultuna.

Förresten, vi har fått en spis.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test