fräsh eller fresh

2008-11-26 @ 23:48:36
Imorgon ska jag nog ta och göra mig både fräsh och fresh faktiskt. Ska ta ansiktsmast, skrubba hela kroppen, hårinpackning och allt det som är bra! Kommer kännas bra :) speciellt nu när jag är inne i mina röda dagar. Och alla ni tjejer där ute vet vad jag menar när jag säger; jag känner mig ful och äcklig och så jävla ofräsh så det är inte sant. Tjock känner jag mig också, så pass att jag vill göra en fettsugning. Och jag får finnar.

Det där summerar hur jag mår nu ganska bra! Tack vare röda dagar som borde få en att känna sig mer kvinnlig, men man känner sig bara snuskig. Men som tur är så är detta helvete snart över och på fredag ska jag förmodligen till växhuset och se på några vänner som dansar och ska spela musik :) Det ska bli kul! Gratis inträde också. Men först ska jag se när jag och Emeliè ska på bio, ska nämligen se efterlängtade Twilight :D can't wait.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test