Dröm

2008-11-15 @ 14:21:02
Det hela började när jag var ute och gick med Emeliè, tror det var en av våra promenader som vi brukar gå, men jag kände inte alls igen stället. Men efter att vi gått ett tag så får jag känslan av att vi är jagade, och helt plötsligt så befinner vi oss i ett hus, typ som ett ruckel mitt i en skog. Minns att det var skållhett inne i huset och att väggarna brann typ, eller glödde, och vi hade ingen aning om hur vi skulle ta oss därifrån. Efter att vi hade suttit oss ner i köket så känner jag en ilande känsla på ryggen (både på riktigt och i drömmen) och Emeliè börjar skrika, så ja gvänder mig om och där fanns det ingen men smärtan var kvar och på något sätt så fick jag se min rygg, och den var brännmärkt typ.. Som på den här bilden (som jag f.ö vart väldigt äcklad av igår, så det förklarar en del), och det var tre såna där märken på ryggen och jag typ.. blödde halvt för det var som blodmärken på ryggen, och jag minns känslan av hur tyget fastnade hela tiden i mina sår.

Hursom, så vaknade jag mitt där eller nånting och jag som nyvaken är ju helt lost, så jag trodde på riktigt att jag hade dom där brännmärkena på ryggen så jag la mig på sidan, istället för på rygg, och var väldigt nogrann med att inte låta täcket komma åt stället, så tyget skulle fastna.

Sekunden efter det så somnade jag om och lyckades på något sätt ha kvar vissa delar i drömmen som brännmärkena på ryggen, men jag hade en annan tröja på mig.
Den här gången befann jag mig i mamma & pappas sovrum och jag försökte så gott jag kunde att väcka mamma och berätta för henne om mina skador på ryggen, men hon vägrade vakna så jag gick ut ur rummet och befann mig i en hall som var vit, så jag går in i ett rum (som om jag visste precis vart jag var och vart jag skulle), och där är det ett sovrum, med en dubbelsäng, tv och ett badrum genom en annan dörr. Precis när jag gått in i rummet, så började jag klä av mig (inte naket, till underkläder) och tänkte lägga mig i sängen och se på tv och då kommer Gustav in och han har på sig en blå skjorta med korta ärmar och ett par röda kalsonger (ja.. klart jag kollade?!) och han kommer in och lägger sig i sängen bredvid mig och vi pratar men jag minns inte alls om vad, för allt jag kunde fokusera på var mina sår på ryggen som gjorde fruktansvärt ont. Minns också att han försökte hela mig på något sätt, genom att lätt stryka på mina sår på ryggen som om han masserade typ 1 mm från såren. Skitmysko.
Minns inte så mycket mer men jag minns att jag såg hans mamma (som inte var hans mamma utan en blandning mellan Niklas och Kims mamma), och jag fick en skymt av hans katt, så min slutsats är att jag var hemma hos honom när jag hade gått ut från mamma och pappas sovrum.


Läs om ni orkar, för det är relativt detaljerat då jag vaknade och startade datorn snabbt som fan bara för att kunna få med alla detaljet. Älskar att drömma, men inte när jag har gjort illa mig.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test