brutalt

2008-11-04 @ 03:39:25
Känns som att det var ett tag sen jag skrev i min blogg.. och det har ju sina anledningar.
Men jag tänker inte skriva om hur min dag har varit, vad jag har gjort etc etc.
För jag tänker inte skriva om någonting egentligen, jag tänkte bara säga "Hej allt är bra, jag lever och jag är bra"

Okej ger er lite mer att suga på tills nästa gång.

jag har ingenting att vakna för på mornarna, jag sover bort mina dagar och jag har ingen självkontroll längre. Och precis för kanske någon minut sen så verkligen kände jag hur mitt självförtroende sjönk något brutalt. Endast för att jag kollade igenom min bilddagbok på nyligen upplagda bilder, tanken var "varför i helvete la jag upp dom här bilderna?!" och sen känslan "du vet att du inte har något att se fram emot på dagarna, så varför ens försöka"

Något åt det hållet, där står jag just nu. Antar att det bara är en svacka, som i berg och dal banor, där vagnen åker ner fort som fan och man skriker för man vet inte vad som kommer efteråt, men när nerförsbacken är avklarad så åker du upp och du känner solen mot dina kinder och allting ordnade sig.

Jag längtar tills solen rör mina kinder igen och jag hoppas det är snart. Framförallt så hoppas jag att jag kommer få den där pushen som jag och Markan snackade om tidigare idag. Behöver verkligen någonting att gå upp för på mornarna, även om det är den minsta sak som att jag ska upp till jobbet, eller motionera med musik i lurarna, eller känslan av att idag kommer jag att få träffa den personen. Något liknande. Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu, är förmodligen bara trött yra jag har då jag inte ska sova ikväll och inte imorgon för att ställa framåt dygnet och jag får tillbaka rytmen i livet. Sen kan jag börja motionera igen, kanske till och med springa. Sen tar jag och äter rätt och försöker få allting på en bra sida istället för en dålig.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test