Utgång

2008-05-10 @ 14:07:39
Igår så var jag och Alle ute på konrad och partade, bara vi två ^^ Men vi hade det roligt faktiskt :D
Typ träffade några kompisar på Kondrad och sen när vi gick därifrån så träffade man mer ^^
Det enda negativa under kvällen var att jag började frysa ganska mkt, och hade skavsår på min högra fot. Och ja.
Men som tur var så träffade vi på Alex och han fick värma mig lite sen värmde alle mig lite xD tillslut så tog vi sista bussen hem och jag hälsade lite på Andre som satt där och så prata vi lite. Alle säger "hon är full" jag säger "nej.. Andre har sett mig full, detta är inte full", Andre nickar.
Träffade Joel också men han var på väg till pettersberg för att åka till Viktor tror jag, eller nått.

Förfest var hos Alles brorsa med Claudia, Denise, Claudias mamma ett tag (+ lillesyster) och Tonio såklart, sen kom Denises kompis. Var trevligt (: inte som en fest direkt men man satt och drack och pratade, även om dom jiddra mkt på spanska så prata dom svenska då och då xD lol.

Nu idag så ska jag städa lite för mamma köpte avfärgningsmedel så jag ska bli blond idag! Det är nervöst, som fan. Men don't worry, jag blir svarthårig igen sen efter sommaren någon gång, om jag orkar gå igenom detta helvette igen.
Hörsdå!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test