undz undz undz baby

2008-05-14 @ 22:39:20
Tänkte uppdatera er lite på min onsdag.
Försov mig som vanligt, mina natt tider är inte sådär jätte bra, men de brukar funka att gå upp i tid, men inte denna dag! Men som sagt, försov mig, och skyndade mig att göra mig fresh till skolan, och är påklädd etc. Så jag springer till fläkten där mamma lämnar busspengar åt mig och Coffe varje morgon men ingenting ligger där.. ÅKEJ. Jag får helt enkelt sjukanmäla mig och stanna hemma. Så min dag har bestått av lite gaming med alle, körde warlock (funmap på wc3) och ägde som sjutton, och alle fick tokdamp, sen ägde han lite och jag quitta ^^ som vanligt när jag blir ägd. Sen efter ett tag tjaffsade jag med snubben på gymmet lite, samtal hit och dit, men de ordnar sig som tur är.

Senare gick jag och alle ut och jag köpte en 2L cola som vi skulle ha till maten och hockeyn ikväll, sedan gick vi runt lite och skulle hämta ut Jonas men han duschade sen åt han och vi satt i hans lekpark ett tag o pratade om spöken lite och snuskgubbar som raggar på mig, som är 30+ ungefär. Äldre till och med. Sen var jag tvungen o dra hem och käka, och sen lirade jag lite diablo med alle, tombrunnade honom, tills en fittig amazon kom in och ville mucka. och jag dog efter en fight, för jag failade med musmattan och satt o skrek i venten "VAD ÄR DET DÄR FÖR JÄVLA HORUNGE JAG SKA DÖDA DEN FITTAAAAAANNNN!!!" så mamma kom in o trodde jag bråkade med någon i telen ^^ hah, men jag förklarade vad som hände och hon skrattade bara åt mig.

Och ja, nu sitter jag här och ser på sex and the city, andra avsnittet för kvällen. Blev sjukt sugen på ett par nya skor lol. Jaja, nu hörs vi, och ni vet vad min dag har innehållit. Mycket gaming.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test