Söndag

2008-05-04 @ 13:34:24
Har gjort en enkel o simpel ny desig till bloggen, jag orkade inte de andra tbh. N uhar jag bara lite problems med den gråa linjen som är mellan inläggen och menylistan typ. Får klura lite, orkar inte nu dock.

Igår så var det en normal dag i beccans skitliv, och det gillar vi inte. Var tänkt att jag skulle över till Alle och se på film men det orkade jag inte sen mot 22, så jag stannade hemma och fick sällskap av Loc på msn, och hans kompis Jonas (: Hah, fyllskallar säger jag bara. Sen satt jag och diskuterade anime med Skogen som bor i norge btw.

Idag ska jag väll ta mig ut ur rummet för o promenera lite med Alle och kanske Jonas.
Ehm annars har jag inte mkt mer och skriva. Får bli ett whine inlägg senare tror jag bestämt. Eller whine och whine, lite personligt där jag öppnar mig för allmänheten, se fram emot det saja! Det är då jag avslöjar en av mina största och värsta farhågor och rädslor. Det ni!

Annars har jag ritat smått igår, men jag blev inte nöjd så jag kastade det. JAG ÄR BRA.

Comments
Postat av: Josefin

Om du vill få bort den? isåfall letar du efter #side
Sen står det border 2px; sätt det på 0

2008-05-04 @ 13:58:09
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test