Söndag

2008-05-25 @ 20:29:41
Igår var jag hemma hos Emeliè fast det kanske ni flesta vet? Jag vet inte. Iaf så var det roligt :)

Idag har jag inte gjort så mkt. Var och gymmade med Emeliè runt lunch där, sen kom jag hem o duschade och åt mat.
Sen tänkte jag "gud vad perfekt, en chill dag" men sen kommer Alle, Este och Pitor och plingar på med Rambo -.- så jag var tvungen o lämna gamet jag var i och gå ut, men det  var skönt det med, var ju så sjukt varmt ute ^^ nice.
Och jag förstår inte varför alla säger att jag har blivit smal, för jag märker ingenting :P kanske att min mage tynar bort (frågelåda, har ingen mage) och att mina ben blivit tajtare så. AJa, känns bra ^^

Iaf, när jag kom hem så sov mamma i soffa, och jag kunde inte låta bli.. Jag satt och åt ostbågar och jag var tvungen o lägga några på henne :D La i hennes hand, som hon hade kupad över huvudet, en i håret, en vid örat, och några på henne :D Sen satt jag och fnissade lite, Coffe kom och kollade vad jag fnissade åt och hämtade kameran direkt :D Sen det roligaste var nog när Fimpen kom och började äta xD klättrade på mamma och grejer, men hon vaknade inte ^^ Måste ha sovit gott i ostlandet!

Sen nu vaknade hon och jag hörde att hon typ smaskade, så jag går och kollar, då sitter hon och äter ostbågarna xD ooooh herre. Jag dog av garv :D

Ja min dag är bra. Emeliè åker dock om tre dagar och det är ju surt! Sen tar jag studenten om 10 dagar. Det är fett! Hon hinner hem precis tills jag tar ^^ Men hon ser mig inte springa ut, men sen äre party party in da house ^^

 

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test