Min dröm man.

2008-05-07 @ 22:52:04
Detta här nedan skrev jag i min gamla blogg den 15 oktober 2007, och det mesta stämmer väll (en del att läsa men man står ut). Egentligen är jag inte sådär petig med killar (iallafall om man tittar på min historia av ragg/ex). Men jag lägger upp det här så att alla kan läsa och ta del av det, för jag har en aning om att jag har en del nya läsare med tanke på alla träffar jag har på bloggen :) Men det viktigaste jag tänkte skriva var nog att jag vill inte ha någon som är yngre än en 88a och du får vara 86a som äldst om du tänkte att "HEY, jag har nog en chans hos den här bruden!".
Anyway. huvudsaken är att du är snygg (jag är kanske ytlig), har en framtid (så du inte sitter hemma vid datorn och planerar att sitta där de närmaste 50 åren hos dina föräldrar i en källare) och du ska veta vad du vill ha utan krångel. Och du ska såklart vara rolig och lätt att vara med :) För jag är lätt att vara med, och jag har inga problem med nya människor.
Får gärna lämna kontakt info i en kommentar om du är intresserad, bor i västerås och är snygg ;) lol. Hare.
(btw, jag orkar inte uppdatera min gamla info om min blandning av killar. Orkar inte tänka bara)

Och en sak bara, Virres kropp är inte viktigt. Jag bara skrev det. Du kan vara smal, du kan vara muskulös, du kan vara normal. Whatever. Men.. alltså det här låter så sjukt fel men är du överviktig så .. naje.



Jag vill ha en blandning mellan Niklas, Kim, Patrik, Alex & Virre! Okej, here it goes.

- Jag vill ha Niklas ömhet och romantiska sida, och sättet som han såg efter mig hela tiden och såg till att jag mådde bra, oavsett om jag var skitfull eller nykter. Han lagade alltid god mat och vi bakade ofta och hade många mysiga kvällar och ändå många festa-sönder kvällar.

- Jag vill ha Kims sätt att få en att känna sig glad o trygg i hans familj och i honom. Och jag älskade sättet att han hade en trygg och planerad framtid, så han visste vad han skulle göra och att han hade valmöjligheter, så han inte satt framför datorn efter studenten och gjorde ingenting mer än att spela. Och jag vill kunna vara med någon, utan att göra något egentligen, mer än att bara sitta o njuta av varandras sällskap även om man gjorde helt olika saker (som när jag satt o spelade PS2 och han satt på datorn och spelade ngt flash spel eller wow).

- Jag vill ha Patriks vänskap och alla de roliga stunderna vi hade så ofta, med och utan hans vänner. Jag älskade att umgås med Patrik och hans vänner för man hade alltid roligt! Och jag saknar så otroligt mycket att man kunde prata allvarligt med Patrik och han var så förnuftig, och förstående oavsett vad det gällde. Han var alltid där och lyssnade om man mådde dåligt etc. Och jag gillade hans sätt som han stöttade mig o hans sätt att prata. Även om han är 90:a så var han mycket mer mognare än dom flesta 88:or.

- Jag vill ha Alex sex. That's it. Sättet vi hade sex på kunde inte mätas med någon annan jag haft. Han fick mig att känna mig trygg och säker på mig och min kropp och det gjorde sexet underbart, och man ville bara ha mer och mer. Jag älskade hur han fick mig att känna självförtroende igen, och att känna att jag verkligen är attraktiv osv. En sak till om Alex är att han uppskattade mig som jag var .

- Jag vill ha Virres .. Kropp. Även hur illa det låter så vill jag ha en kille med Virres kropp men inte till hel del, för dom ska inte vara alltför biffiga, men dom ska ha konturer och inte vara smala så in i helvette. Jag vill ha Virres vänskap, att han ställde upp oavsett vad det än gällde, även om jag hade fel så ställde han upp på min sida och var mig alltid trogen. Han älskade mig villkorlöst, och när han tittade på mig så kända jag hur mycket han älskade mig och det var underbart (tills jag fick skuldkänslor etc, en annan historia).

Och så vill jag ha en kille med en snygg stjärt! Jag vill ha Oscars stjärt tbh.
Varsegod o läs och är du kille o tror att du kan uppfylla mina krav, så go for it sucker.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test