Måndag

2008-05-19 @ 22:23:22
Ibland önskar jag att jag hade min dator på dygnet runt, för när man lägger sig ner för att sova så brukar jag alltid bli upptagen med en jäkla massa tankar och funderingar. Som igårkväll då jag låg och funderade över hur jag är, i förhållanden, och jämför med hur jag borde ha gjort, hur jag borde ha handlat i relationen etc. Och det var en hel del intressanta punkter jag fick i tankarna, men såklart så var inte datorn på så jag kunde blogga om det, och när jag vaknade så  var dom borta, förutom huvudämnet då. Och jag kan ju inte skriva typ 5 meningar om ämnet och sen låta det vara, det är ju waste på tid bara och eran tid.
Ni kommer här och tror att ni ska få ngt bra att läsa om, att få läsa om mig helt enkelt, men så kommer bara 5 meningar. Det är lurendrejeri. Vi hörs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test