Lördag

2008-05-17 @ 12:04:48

Igår gjorde jag inte mkt alls, pga vädret. Det får mig att vilja sova tills det blir soligt igen. Var ute en stund med Emeliè innan hockeyn, käkade lite glass hemma osv.
Sen runt halv 11 på natten så gick jag och alle till Jonas och såg på Halloween. Trodde det skulle vara en skräckfilm, och visst, visa kanske blir rädda för den, men jag fann den mer spännande faktiskt.. Och aningen eww.
Sen såg vi på ngt som gick på 1an, kom in i typ.. mitten av filmen, sen chillade vi lite tills jag ville hem o sova. Men vart inte dirr trött när jag kom ut och regnet öste ner på mig och det var svinkallt, så jag drog på en film hemma när jag kom hem. The Mist <- pew pew.

Så jag la mig ungefär vid 5 eller nåt. Hörde iaf tidningen komma på morgonen så måste ha vart tidigt. Sen vaknade jag typ 11.. skit sne, skit trött, skit sne.
Är fortfarande skit sne och skit trött. Känner verkligen inte för gym i det här vädret saja. Det jag kan tänka mig att göra idag är att städa hemma för alla pengar jag fått av pappa (han var jätte snäll saja) och sen typ se på film och mysa med mig själv med godis. tack ja hejdå.
bjuder på våran projektlogga också, vilket påminner mig om att jag måste skriva klart projektrapporten....

nerdlan

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test