Lines full of misery

2008-05-13 @ 10:34:15
Tisdag idag, och det är som min måndag då jag inte gick till skolan igår pga mitt hår. Jisses säger jag bara, jag är sjukt trött på hårfärg nu, och det som är värst är väll att när jag går och lägger mig så luktar min kudde efterbehandling av alla olika sorter. Jobbigt.
Sen så kliar det i min hårbotten pga all färgning, den är så torr oh färgad och ew. Sen har jag fått lite utslag på nacken av hårfärgen, som kliar och gör ont, så jag har smörjt in med lite helosan salva, som är till för småsår eller ngt. Man brukar använda det när man tatuerat sig.

Just nu sitter jag och väntar på att datorkommunikation ska börja, intressant mhm. Ska göra klart prov 1, sen påbörja prov 2. Har ju proven muntligt då det blir mindre stressigt för mig. Sen har jag gjort klart Provinsiall årsberättelserna på historian, och skickat in. Sen har jag gjort klart halva hemprovet på Antiken. VIlket känns skönt.
Och ja.. Idag är det tisdag vilket innebär fortsättning på Desperate Housewives och vi får se om Lynette's familj klarar sig i det total trashade huset som dom tog skydd i från tromben. Mhm.. nej vi hörs, jag har fan inget att skriva.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test