Fredag

2008-05-09 @ 15:51:05
Den här morgonen sög totalt, men mamma fick sig ett gott skratt!
Runt 7-8 imorse så vaknade jag av att lampan var tänd i rummet och Coffe stod och trackade Jack, och försökte få honom att gå upp och gå till skolan och han stod och skrek i ca 1h. Hotade med att bära upp honom och sånt, men misslyckades för Jack kan tydligen sparka när han är nyvaken! Så lugnade dom ner sig lite efter tjaffs o tjat, och jag säger ".. kan du släcka lampan?" med typ ybersöt röst, och Coffe säger "NEJ FÖR DU SKA OCKSÅ UPP!" och jag blir helt rasande och börjar jiddra om att jag har inte fått sova tillräckligt för han har stått och skrikit hela morgonen på Jack och att han ska lämna mig ifred för jag är trött, och han kontrar med "Men du har ju sovit hela natten." Och mamma brister såklart ut i skratt för det lät så jäkla fult! Och hon asgarvar, jag blir mer arg och tar mitt täcke och min kudde och rusar mot vardagsrummet (för att sova vidare i soffan) och när jag står i hallen så hör jag torktumlaren (ja den låter som ett jordskalv för vi måste köpa en ny) och jag börjar skrika till mamma "JAMEN SÅKLART! Torktummlaren är ju på! jag kommer aldrig få sova!!" och hon skrattar ännu mer och jag kastar täcket o kudden i soffan, sätter mig i köket och halvsover med mamma i typ 10 min tills Coffe går och jag går och lägger mig och försover mig till skolan igen.

Spännande morgon.
Och nu är det super väder ute och jag vill ut o köpa cola men Alle spelar Dota så han har inte tid än.
Sen runt kl 5 ska jag vara hemma för då ska vi göra oss iordning för att gå till Moster och fira Ludde som fyller år snart :) Då får vi också titta på deras nya boende, som är tillfälligt dock, då deras hus är vattenskadat efter en incident med toalettstolen som gått sönder. Så dom msåte bygga om typ allt.

btw, Coffe flyttar prolly över sommaren med Masse och några till en lägenhet. Sen flyttar han väll hem antar jag, vet inte riktigt hur det står till med det där. Det enda som är säkert är att dom kommer egga varandra så mkt så dom kommer tillslut dö av alkoholförgiftning eller nåt. :D
hare!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test