Fredag

2008-05-02 @ 15:02:10
Jag märker att jag blir sämre o sämre på att uppdatera, eller det är vad jag tycker iallafall. Men känns inte som att jag har så mycket att skriva.

Igår satt jag iaf i 2h och ritade lite, tänkte testa radikala skuggor, mer än de mer mjuka jag har använt tidigare, och resultatet ser ni på bilden nedan.

Idag ska jag och några åka till Glenn för att grilla, jag ska grilla kött (benfri köttskiva lol). Det kommer komma kanske 14 pers hem till Glenn, en del ska dricka alkohol, en del inte (som tex jag och Emeliè). Vi ska leva på cola och kött och potatis sallad, precis så som det ska vara! Vet dock inte hur vädret är ute, det återstår att upptäcka.

Annars ska jag städa idag, för pappa ska ha champagne bjudning ikväll med några vänner, för han fick sin efterskattsedel eller något, från firman. Så han vart glad! Nu ska jag ta och börja, ge gärna kritik på bilden.

image32
Nico Robin från One Piece orginalt, men jag la till skuggorna.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test