Färgning - Färdigt!

2008-05-12 @ 19:05:06

Som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat på ett tag, sen utgången faktiskt. Men det har sina anledningar, dels för att jag är för lat och dels för att jag har haft crappy hair.
Så jag tänkte lägga upp lite bilder steg för steg iaf.

   

1                      2                            3                      4

Så alltså, första blekningen gav ju resultat på hårbotten mestadels och gjorde resten av det svarta lite rödbruntsvart. Andra blekningen gjorde mig rödhårig och kritvit i hårbotten/utväxten. Tredje gjorde mig riktigt orangehårig och lite normal i hårbotten (gud vet varför eller en frisör) och tredje färgningen blev brunt för efter 2 blekningar imorse gjorde det mer orange men lite mer naturligt. Hade också en avfärgning efter 2a blekningen men ingenting hände utom att mitt hår vart slitet typ. Men de bruna gjorde allting bra, då jag fick lite ljusare slingor, så ska jag slinga blondt nästa vecka och låta solen sköta sitt. Så mig hittar ni inte så mkt vid datorn kan ni tro! Jag är ute och gör mitt hår!

Blir en bild på mitt svarta, för att hylla den tiden som varit.
image50


Comments
Postat av: josefin

men becca :) ska du inte låta håret vila lite? lägg in det i en hårinpackning iaf!

2008-05-12 @ 21:39:11
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: Beccan

Jossan: Jo, hårinpackning blir det i mängder nu typ :P Dock är det inte så värst slitet faktiskt! Vet inte hur jag lyckas ibland

2008-05-13 @ 00:03:44
URL: http://ninjaberit.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test