Efter gym snack

2008-05-22 @ 12:17:01
Igår efter gymmet så pratade jag och Emeliè om en del roliga saker, eller jag tyckte det var lite roligt faktiskt.
Det är lite kul det där med att båda våra ex har precis förlovat sig, och grejen är att om vi inte hade gjort slut (båda har sina anledningar, privata dvs) så hade vi säkert stått där med ringen på fingret :P Men inte deppar vi för det för vi visste att de personerna var inte rätt för oss och vi kommer hitta någon som är rätt och passar oss mycket bättre!

Sen gick vi och pratade om proposal bloppers, där killarna klantat sig ^^ Som en snubbe la en ring i ett champagne glas så hon skulle upptäcka den, men hon var upptagen med att titta på honom p åden där romantiska restaurangen och hon svalde ringen ^^ hahaha. Sen var det en liknande, bara det att han hade bakat in ringen i en kaka/tårta och så var dom på picknick (?) och hon tog en tugga och när hela tårtan var slut så såg han lite funderande ut och hon trodde att han reagerade på att hon hade ätit för mkt, men i själva fallet var han chockad för att hon hade svalt ringen :D

Nej jag och Emeliè ska hitta den perfekta killen och när man vet att man kommer vara tillsammans i evigheter så kommer jag och hon lämna in en lista på vad han inte får göra xD sen ger vi honom ungefär 5månaders mellanrum från och med det vi har gett han lappen och det att han friar :P Vi är planerarna, yepyep! Det måste ju bli perfekt!

Annars händer inte mycket, jag har pluggat ganska mycket igår, lämnade in min projektrapport på 5-6 sidor och då kände jag mig bra! Sen rättade jag min Engelska C Written Report, det var ungefär 3 stycken i texten som hon tyckte att jag inte hade skrivit själv för det såg för "stilrent och fint ut" och sånt klarar ju inte jag såklart -.- så jag fick skriva om dom i ngn tarrig B engelska så hon skulle godkänna mig, och det gjorde hon.
Nu har jag bara historian kvar att lämna in, hemprov Antiken och det är bara typ 3 frågor kvar på hemprovet så det går nog ganska enkelt. Och så ska jag göra datorkommunikations prov 2 idag och jag måste typ maxxa riktigt, för förra lektionen kom vi av oss lite och började prata om nätverkssladdar som sprutade blå färg, bokstavligt, och om routrar som roterade o kastade ut ip adresser överallt till de hamnade rätt, och dom hade också en varsin färg, och en dator hade varsin färg, så dom kunde passa ihop!

Äh, fråga mig inte för jag förstår det knappt själv :D
nej nu ska jag dra mig till digitaltekniken, vi hörs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test