Dag 2 Utan Emeliè

2008-05-29 @ 14:34:21
Igår vart det en spontan utgång, Daniela ringde mig på morgonen o frågade om jag sett alla som var utklädda på stan och nej det hade jag inte för jag hade totalt glömt bort det :(((((((( sad poor me. Men som tur var så fick jag se bilder idag på VLT.SE :) och jag tror jag dog när jag såg Dani? HAHAHAH En blå haj! Jisses säger jag.
Aja, anyway, så frågade hon om jag skulle ut ikväll för det var en studentfest, Calypso, oh jag sa att ja inte visste så la vi på och habblahabbla. Sen åkte jag ner på stan med Mamma och köpte en studentklänning, ett par vita studentskor, en ljusrosa BH till studentklänningen (då den var aningen genomskinlig upptill, och då fick vi tips om en hudfärgad eller en ljusrosa då vit syntes ganska mkt igenom) och en skinnjacka som mamma bjöd på för hon tyckte jag borde ha en :) Så jag är väldigt nöjd :D

Under tiden vi var på stan så fick jag först ett sms från Jownaz "Spåret dirr" men jag kunde inte svara så fattig som jag är, och sekunden efter får jag ett sms av Alle som frågar om vi ska ut ikväll och så sa han att han fått jobb (GRATTIS, nu får du packa kött!), men som sagt så kunde jag inte svara. Så Alle ringer mig precis när vi köpt skorna och jiddrar om något, hörde inte riktigt då hans telefon är knäpp som fan, och jag sa typ "ja men jag ringer dig sen när jag kommer hem". Och så pratade vi på msn senare, och jag gick med på att dra ut :P Fick 100kr av mamma (trots att jag fått massa saker redan :x så det var snällt

Så vi gick ut och hade förfest hos Daniela med några i hennes klass (dock bara killar) och det var fullsmockat på silk där Calypso festen hölls men vi stannade o dansade cpmkt ^^ Jag låtsades vara vimmel fotograf så jag kunde få lite bilder på snygga killar. Och det funkade finfint!
Sen träffade jag en del jag kände igen, tills det var dags att dra, för jag hade ihjältrampade fötter och svett överallt, vilket var väldigt snuskigt och enda gången det hänt mig på krogen satteh. Inte fresht. Då trallade vi iväg hem, jag Este och Alle. Det gick ju inga bussar.


Idag så har jag tagit det chill. Dock så dog jag typ när jag köpte snus.
Gick till ica, pantade lite cola flaskor, tog ett icakort så man kan köpa snus, tänkte "ah där är grov lös, och under ligger grov portion, tar den då!" tänkte, MMMMMM fräsh snus, betalar, tar ut snuset ur automaten, gick till tobak, köpte en 6kr cola, gick ut, öppnade colan och tänkte MMMMM fyfan va gott. Öppnar dosan med snuset, oh vad ser jag? WHITE PORTION!11!11!1 jag tänkte "VAFAN I HE LVETES JÄVLA CPLAND, JAG FÅR TORRA JÄVLA TEPÅSAR ISTÄLLET FÖR EN FRESH OCH MYSIG SNUS!!!!" Jävla ica. Sen när har dom börjat sälja white portion i grov snus? Jag börjar bli lack. Så nu sitter jag med fitt torra snus påsar, istället för en fräsh o saftig snus. Skithelvete.

Aja nu kommer lite bilder om det jag skrivit. HEHE.

    
Gårdagens outfit då:
Klänning: H&M
Hudfärgade strumpbyxor: Ica
Väska: Fått av Emeliè när jag fyllde 19
Kamera: Youtube kamera!!1
jag vet, jag cheatade med strumpbyxorna xD

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test