Dag 1 Utan Emeliè

2008-05-28 @ 12:41:38
Har precis vaknat, vetefan vart Emeliè är just nu. Kanske på planet? Kanske på bussen till hotellet? Kanske i poolen? Det vet jag inte som sagt! Vi får hoppas att hon är lycklig och aningen utvilad, då hon bara sov en timme inatt innan dom åkte iväg.

Mamma och pappa är just nu ute och äter lunch (: mysigt. Det är så jag vill ha det! En man som bjuder på lunch sådär spontant och kärleksfullt! Jag däremot fick inte följa med.. För jag inte är gift eller kär eller har pojkvän xD lol. Så mamma smugglade 100kr till mig så jag kan äta ngt från ica iaf. Visade sig att vi inte hade någon mat hemma. Bara grönsaker.

Idag ska jag och Mamma åka ner på stan, när hon kommit hem, och köpa studentklänning. Jag vet.. Det är sjukt sent att göra det nu, men vi hade beställt en jättefin en, men den har blivit försenad och försenad och allt.. Så vi skiter i den och köper en ny istället. Måste ha studentskor också, oh jag tänkte att jag vill inte ha 10cm klackar på mig, så det räcker med ett par ballerina skor eller så. Eller några med låg kilklack.

Tänkte lägga upp gårdagens bild också, hade klänning på mig och jag var väldigt feminin ska ni veta. Kände mig som en riktig kvinna! Tills jag bytte om senare på kvällen till mina skejt jeans, en tshirt oh en luv tröja.. xD Jag är på väg till kvinnovärlden, ge mig lite tid bara!
Tänkte att ni kan få se bild på min söta snygga myskatt ^^ hon är bäst!

 

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test