Born Frustrated

2008-05-05 @ 16:31:58
Rancid är då bra allt bra.

Och jag orkar inte skriva om de jag sa att jag skulle skriva om, utan jag chillar ett tag till med det.
Hur är livet då? Det är skitliv fortfarande, med en hel del roliga stunder (: som igår tex när jag var med Alle och Jonas ute. Vi satt vid en gunga på en lekplats på bäckby, så var det några fjortisar bakom oss med moppe och var fett coola när dom stod och rökte, så påpekade Alle det.
Jonas tittar bakåt.. Ser sin lillesyster. Han säger direkt "Sofie! Vad gör du?" Och hon kommer och försöker slingra sig "Jag testa ju bara.. jag gör det ibland.. när det finns tillfälle, jag testa bara! Snälla säg inget till mamma eller pappa, snälla snälla" Och alla som känner Jonas vet att diskutera och resonera med honom är som att resonera med en vägg. Så han gick givetvis till sin mamma och berättade senare samma dag, och det vart andra världskriget hemma hos Jonas! :D
Så kan det går, tjuvröka funkar helt enkelt inte.

Nu ska jag väll ta på mig lite chill kläder, funderar på leggins och typ ngn oversixe tröja. För numera är jag chillbeccan på heltid, det ni.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test