Billy

2008-05-26 @ 15:13:06

Sånt lyssnar man på va? Gyllene tider - Billy
Emeliè kom fram till att det är hon som sjunger om mig, satteh.

Idag åkte jag till skolan för att ha LAN B men det visade sig att det var mestadels dötid, så jag sa till Emeliè att jag kunde hänga me henne och klippa sig, vart bra! Fick bort de mesta slitna håret, så det var nice. Sen gick vi runt och hon shoppade det sista (?) till turkiet, som hon åker till imorgon serrni, Vart ju redigt sugen när hon började prata om det "Så fort vi kmmer fram blir det att hoppa i poolen" ja jävlar. Dags att åka eller vad säger ni?

Sen gjorde vi inte så mkt mer, jag gick till skolan me henne och stötte på Este, som skrev ut sig ur skolan, och Alle och Estes syrra.. Vågar inte stava hennes namn :D hah. Macarena? äsh. Sen gick jag och åt och Emeliè tittade på typ. Sen satt vi i skateparken oh njöt av solen innan vi begav oss hem.
En lugn och fin morgn, så nu sitter jag här och försöker komma på nya låtar till min mobil.. ska presentera sommaren nu tänkte jag.

Sen är det 9 dagar kvar till studenten!


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test