Ändringar i Bloggen

2008-05-22 @ 23:05:03
Som ni kanske har märkt har jag gjort små ändringar i min blogg, dvs ändrat lite länkars namn etc till det engelska språket. Och detta är just för att jag vet att ni som läser förmodligen kan enkla engelska ord, och för att jag har en del norska och finska läsare som förstår lite svenska men mestadels engelska. Problemet är då om jag ska börja skriva mina inlägg på engelska eller fortsätta på svenska. Jag menar det är ju bra övning för mig att skriva på engelska, men jag uttrycker mig ganska lätt i det svenska språket.

Äh jag behåller mitt modersmål, och frågar en del läsare över ngt så får jag översätta det properly för dom (:
Lite kul att jag har börjat använda engelska ord i språket när jag talar, lite variation i vardagen! Men ibland så hittar man inte de svenska ordet så :P

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test