words unspoken

2008-03-27 @ 18:23:34
Idag ska ni veta är rekord tidigt för mig att vara uppe egentligen när det är lov (om man bortser från när jag var i sthlm då jag hela tiden vaknade tidigt?!). Imorse ringde väckarklockan 9 och jag steg upp och fixade mig tills Emeliè plingade på dörren (jag är ganska seg..) och vi drog oss ner på stan och hade oss!

Först gick vi och åt på Kalle på spången, bakpotatismenyn och hade kul som vanligt (: Hon satt o viftade med fingrarna och såg knasig ut! Sen efter maten gick vi till nordea, la in mynt i hennes konto, och sen till min bank och gjorde samma sak. Efter detta så gick Emeliè och klippte sig, elevklippning på Make-Up Store för 120kr och det blev skitsnyggt! Medans jag väntade på henne så tittade jag i en frisör tidning och såg en skitsnygg frisyr jag kommer klippa sen förmodligen, men först blir det att spara ut håret så att jag kan ha den frisyren.. och att bli blond!
Sen gick vi mot H&M och tittade efter en schal till mig men utan resultat, istället så hittade vi ett par ursnygga shorts på övervåningen som Emeliè köpte :D Dom var verkligen perfekta, så nu måste jag hitta ett par gamla jeans här hemma som jag fortfarande kan ha och göra dom till shorts, för jag är helt avundsjuk på henne atm.
Efter lite tittande och lurande så hittade jag en schal på Lindex, en vit med färgerna svart och lite marinblått, jättesnygg! Ovanligt stilfullt för att vara mig faktiskt, med tanke på min första schal som är lite åt emo/alternativa hållet. Fast den har jag tappat bort på fyllan, sist jag såg den innan jag däckade i sängen så låg den på min laptop och jag tänkte "Jävlar vad smart jag är, den hittar jag lätt imorgon" men icke..
Och efter mer tittande efter en skjorta eller blus till mig och det hittade vi på Vero Moda! Den är röd och ser jättebra ut med ett smalt skärp i midjan (: NÖJD ÄR JAG IAF!

Efter dessa fasader så begav vi oss mot Magic Lines och Emeliè skulle tatuera sig och hon var ju nervvraket själv kan jag lugnt säga, men det gick så bra så (: enda jobbiga var att hennes lillfinger somnade och det hoppade mellan hennes lillfingrar. Och killen, Johan, som tatuerade var skit trevlig och pratade och skrattade åt min Brushan tatuering och allt såntdär.

Detta köpte jag idag:
- En schal
- En röd rutig blus
- Ett nytt piercingsmycke, en kula så jag slutar sticka folk
- en 3mm töjning till mitt vänsteröra

Nu står mamma och klagar över att hon inte är gift rik och att hennes barndomsdröm var att vara en hemmafru som lagade mat till familjen och städade och hade pengar över!

nya smyckennya kläder
image8

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test