Autgang in das Wästra Aroz

2008-03-29 @ 19:31:40
Igår var det utgång på schemat, och vi sa först att vi skulle till BMB (blåmåne) men sen skulle Madde med så då sa vi Pluto, men eftersom alla skulle till Konrad så drog vi dit istället ^^ Alla ställena kostade ju endå pengar så det spelade ingen större roll om vart vi skulle gå och ha party.

Emeliè kom till mig runt 15:30-16:00 då jag var försenad trots att jag sa vilken tid vi skulle mötas -.- Jag har blivit för fäst vid datorn helt enkelt och tiden flyger ju bara iväg när man sitter här. Anyways så käkade jag lite fönade håret sen drog vi till Ica och hämtade ut pengar, sen hem till Emeliè så lagade hon middag åt far sin och syster, och jag åt lite där med för jag tänkte att jag ofta blir så sjukt hungrig efter krogen så jag lär ju hålla i mig ett tag!
Efter maten började vi göra oss iordning för party och sånt där, och vi drog så vi var där till 19, hos Alles brorsa. Till en början var det bara jag, Emeliè och Alle men senare kom Markan och Madde och gjorde oss sällskap. Vi drack, bråkade om musik, sjöng och drygade oss som vanligt när man har druckit sig glad med alkohol.
Efter förfestande och otålighet så skjutsade Markan ner oss till city, eftersom han inte drack ngt, och jäklar vilket jidder det var i bilen på väg ner, var inte enkelt att vägleda Markan till gratisparkeringen vid min skola.
Men jisses vad söt Madde lät när hon pratade i bilen på väg ner mot stan :D ojoj.

Väl inne på krogen träffade vi på Alex och Robban (som har klippt av sig håret, den skallen), sen kom Joel och Elin och vi träffade typ massor, iaf jag! Och jag hade ganska kul även fast jag inte ens var taggad att parta. Men efter ett tag så åkte vi hem för Emeliè hade ont i ryggen och var ganska trött så jag var en otroligt bra vän och sa "JAMEN VISST SERRI" (:
På vägen till bilen så stannade vi till på Subway för jag var sjukt hungrig och Emeliè stod o tjötade om laktos i brödet med tjejen i kassan, men det är bra så hon inte mår dåligt när hon ätit! Och jag beställde såklart en Italian B.M.T med extra bacon. Roligaste var när tjejen frågade om min dressing..

Hon: Vad ska du ha för dressing?
Jag: Assåeh... Vitlök är ju SJUKT gott!

Så jag fick vitlök xD samtidigt som jag skrattade med Markan och när hon frågade om jag ville ha en dricka så svara jag med "Assåeh.. Nej! Man har ju vatten hemma!" sen gick vi och Tommy ringde Madde och EmeliÈ gav honom lite råd och jag gav honom sexråd xD haha, jag vetefan om han uppskattade det men alla roades av mig och Madde smög in lite egna tips :D
Väl inne i bilen på väg hem till Bäckby så satt jag och rimmade på levererade ord från Madde Emeliè och Markan :D Men personligen så tycker jag att Markan smarkan knarkarn snarkarn var bäst ^^ Sen körde jag lite hiphop-freestyle och jag var grym! Mer freestyle efter alkohol!

minus under kvällen:
1. Emeliè skar sig på stripp pålen i dansburen så vi fick leta efter någon som jobbade där som hade plåster!
2. Jag brände mitt ringfinger på vänster hand efter en cigg som jag tappade när Alle kom och dansade i rökrummet.
3. Att den där tjejen bankade på toalett dörren fastän vi precis kommit in, så jag dampade lite som vanligt. Kort stubin heter det va?!
4. Jag ringde Oscar och var dryg? ;E

plus under kvällen:
1. Härligt folk och en underbar bästis (:
2. Tequila shot på krogen <3
3. Dansen med Madde och Joseph :D
4. Träffa Alex & Robban <3 (: bröderna!

image10
                                                                                       Jag och hjärtat <3

image11
                                                                                        Das partyfölkkkk <3

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test