Torsdag

2008-06-26 @ 17:00:52
Idag hade jag min "riktiga" dag på jobbcenter, men dagen bestod mest av att springa runt till soc, arbetsförmedlingen, skriva på närvaropapper och löpa runt på stan med Alex och vänta på sitt nummer på nummergrejer. Och jag måste få klaga lite, för jag är helt pajj i fötterna för det vart så varmt  mot eftermiddagen/lunch och jag hade mina jeans på så mina fötter svällde upp rejält, och jag fick skavsår och ont i tårna. RIKTIGT JÄVLA FUCKING NICE MÅSTE JAG SÄGA.
Ska dit imorgon också och då ska jag prata med Ann-Sofie (som är min coach på jobbcenter) och förbättra mitt CV och personliga brev och sen ska jag kolla runt vad jag har för val av jobb tänkte jag. Riktigt mysigt. 
Sen slutar jag klockan 12 och då ska jag invänta Emeliè, Linda, ALina, Maria och Pitor som jag ska på stan med.
Ska också färga Emeliès utväxt imorgon, för jag orkade verkligen inte idag, vill itne se en enda människa till idag så många som jag sett :P Så jag tänkte isolera mig i mitt rum och se på madagaskar just nu, och äta kex med färskost från CantaDou, med peppar smak ^^ haha. 

Comments
Postat av: Emeliè

Fan vad gott!! Du förresten så ska inte peter med, han ville inte, och jag tänkte åka ner på lördag morgon och klippa mig i stället. Tråkigt när jag är barnvakt liksom att bara dra, sen tror jag det blir roligare hos frisören när jag itne skäms haha

2008-06-26 @ 19:31:12
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test