Torsdag

2008-06-19 @ 14:01:45
Ska snart ner mot stan och till Jobbcenter på informations möte klockan 15:00. Roligt att åka till samma byggnad som min gamla skola, kommer kännas som att jag ska dit så jag kommer säkert trycka på B knappen istället för D, och göra bort mig ännu en gång i hissarna där. :D

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att städa här hemma då vi får gäster imorgon, midsommar ya' know. Så vi ska grilla här för mamma köpte en liten grill från Rusta idag, som vi ska ha på balkongen. Sen kommer Moster hit med Ludvig. Lite drama hos dom för Patrik vill ut med båten och att alla vi ska sova där, men det finns ingen värme i båten och vi är 5 i familjen, och dom 4, och vi får knappast plats i båten med så många personer tbh. Aja vore roligare om hela mosters familj var här xD som en familj. eh.

Aja annars vet jag inte riktigt vad som händer imorgon efter att vi käkat o sånt här, lär ju hitta på ngt med vännerna men vädret är inte det bästa så man kan nog inte glida ute och ha det skoj, utan vi borde hålla oss inne ngnstanns. Kanske krogen.......HEHEHEH nej. Jag vill inte. Det löser sig.

Comments
Postat av: Emeliè

Blev det inget hos jonas?

2008-06-19 @ 16:22:07
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test