Tisdag

2008-06-10 @ 23:10:43
Nu tänkte jag vara lite mer mitt gam-jag eftersom jag är helt inne i Tomb Raider atm, för det är så sjukt bra?!
Idag skapade jag en ny profil i spelet (named KATT) som en test profil där jag kan testa mig fram i spelet och hitta möjliga buggar och hitta en del artifacts som jag inte bryr mig om på min "riktiga" profil (named NINJ) där jag bara fokuserar på att klara time trials och helt enkelt klara ut spelet på snabbaste sett. 

Iallafall, så kom jag ihåg att jag hade hittat en bugg i spelet, när man kommer till T-REX och ska döda honom, men då kom problemet (när jag väl kom till den sekvensen i spelet), jag kunde inte hitta vart buggen var, för det var tydligen tre likadana spik rull grejer, som det var likadana stenar runt. JOBBIGT tänkte jag direkt, så jag fösökte flera gånger hinna till varsin sten och varsin spik-grej och försökte hitta buggen och jag lyckades men tyvärr så höll inte buggen så bra som jag trodde för varje gång hans "raige-meter" blev full och han blev insaine så skakades Lara och han rubbades ur sin rätta position och kom mer och mer åt sidan och likaså jag med. Så tillslut så kom han åt mig och bet o slet och jag var tvungen att försöka lura in honom i det rätta läget igen, vilket inte var enkelt kan jag säga. Men jag lyckades och jag dödade honom, klarade till och med Time Trial och jag var nöjd.
Kommer bilder på det längre ner, så ni får se hur jag menar. (om ni inte är nördar som jag är så är det kanske lite svårt till och med me screen shots men whatever)


Annars idag så har jag vart på Hälla med mamma och Jack, som skulle köpa en kostym åt honom då han har bal på torsdag med sin skola (han går ju sista året på högstadiet så då är det bal), och det var snabbt och smärtfritt kan jag säga! Han gillade det hon tog fram på direkten vilket jag diggade hårt. Hade det vart Coffe vi shoppat med så hade det vart andra bullar då han vill se ut som Hitman med röd slips o kostym o skit. 
Efter kostymshoppingen så åkte vi till Mcdonalds och köpte mat åt oss tre (då pappa och Coffe inte var hemma och pappa precis kommit hem från jobbet), då passade vi på att köpa "EM MENYN" som var tastyyy. Efter det gick jag till Emeliè och såg på Gossip Girl och sen kom I huvudet på Gynning (chockerande då vi trodde det skulle vara Desperate Housewives hmm). Det var kul som vanligt med våra prat och skratt (: haha. Pratade lite om studentkvällen i Vasa, och fyfan ^^ Joel är en lättlurad stolle. Sen skratta jag åt hennes äventyr på väg hem från jobbet, och hon hade sand i ansiktet som en ansiktsmask pga blåsten o all skit som blåser omkring. :D
Aja, imorgon blire gym, var ett tag sen. Resten av veckan vete fan vad som händer, ska nog ta det lugnt och njuta av sommarlovet yes yes.

SCREEN SHOTS.
  
bild1: rätt position, han morra mkt.
bild2: han hamna lite ur position.. läskigt.
bild3: farligt nära. han attackerade mig strax efter screen shot.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test