Tisdag

2008-06-17 @ 11:42:10
Såhär tidigt har jag inte gått upp på ett bra tag kan jag säga er! Och trött är jag, för jag kunde inte somna förrns kl 3-4 inatt, och så vaknar man till och från pga gräsklippare eller vad det var som dom höll på med ute, så jag dampade och smällde igen fönstret och somnade om, men inte hjälpte det speciellt mycket då man hörde det minst lika bra som innan..
Som tur var hade jag katten tussan i sängen, som jag låg o kramade (: 

Ja, anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är för jag ska ner på stan med Daniela, hon ska se om hon hittar någonting till midsommar som är nu på fredag. Sen ska vi ta en fika!

Någon som vet något man kan göra på midsommar? Iofs sa Jonas att man kunde vara hos honom och så, men då blire inte halva västerås utan bara några vänner, då hans föräldrar är i Dalarna och vill nog ha ett rent och klent hus att komma hem till.

Hör av er iaf, och när ska Grönalund resan äga plats? Samt Ystads resan? Datum tack.

Comments
Postat av: Robin

Jo vi drar hem till Jonas, drar med en massa folk och trashar hans hus, då blir hans föräldrar klada!

2008-06-17 @ 23:52:00

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test