Söndag

2008-06-15 @ 23:23:02
Ah.. har inte orkat skriva någonting under helgen, men kan säga att fredagen var en riktig dunderdag! hade så sjukt roligt, och det bästa var ju att få se Noice. Det negativa var att jag drack träsprit, IGEN, fast jag lovat mig själv och mamma att aldrig dricka det igen. Dock så vare omedvetet då jag trodde det var vanlig vodka som jag blandade ut. Säger då det, jag och sprit är ett sjujäkla par. Fick en del vin av Benson och Rosmarie också, det slog till som fan.
Senare kom Peter och Joel dit också, till båten då. 
vi fick för oss att åka med båten ner mot lögarängen o lägga till där så det inte vart så långt o gå till mälarscenen och så är det ju mysigt med båt!
så anyway. Jag hade skitkul, ännu roligare när jag kom hem och ramlade överallt. Skulle kasta ngt papper som låg på min säng, så jag tar det och snubblar, drar ner ljusstaken som står i vårat rum, ramlar raklång o ligger helt plötsligt vid Jacks säng och glömmer bort pappret totalt medans jag asgarvar. Sen kom jag på att jag ska fan inte se på tv och gnäller på Jack att stänga av, och arg som han är för jag väckt honom så skriker han "MEN HÅLL KÄFTEN!" och stänger av tvn... Jag kommer på att jag vill nog se på tv ändå för det vart ganska mörkt, så jag gnäller ännu en gång om att han ska sätta på tvn o ge mig kontrollen, vilket vi ligger och bråkar om i sisådär 10 minuter tills jag drar ner täcket från sängen o sover på golvet, med huvudet i kattkorgen.

Sen vaknar jag till och fattar inte alls varför jag ligger på golvet, reser mig ganska tarrigt upp, och vinglar mot mamma o pappas sovrum för jag tänkte "fyfan va nice o ha lite nattprat!" så jag vinglar in dit och viskar "mamma... mammaaaa" och hon vaknar, samtidigt som jag ramlar igen och asgarvar (utan att väcka pappa, förstår inte hur jag lyckades med det). 
Så mamma går upp för att röka sig lite och jag hade skitsvårt för att resa mig upp igen, så jag asgarvar ännu mer åt hur svårt det egentligen är, och jagar mamma, krypandes, genom lägenheten o skrik-viskar "maaaat! ge mig maaaaat!" och hon var ju också lite dragen så hon börjar fnissa o springa omkring här hemma, tills jag tappar grepp o ramlar omkull i köket, och där ligger jag i 10 minuter till och fnissar. 

På något sätt så hamnar jag i min säng till slut och somnar in där som ett spädbarn. När jag sen vaknar så var min migrän inte o leka med kan jag säga. trodde mitt huvud skulle sprängas, bokstavligt talat. så nu blire att ta det lugnt ett tag framöver. Visst kan jag festa, men inget alkohol tack.

bjuder på lite bilder.

    

Comments
Postat av: Adde

z0mg, fjortisvarning 2008 på den där! :P

2008-06-16 @ 10:49:08
Postat av: Beccan

Bjuder på mig själv :) ibland får man vara vild och ung!

2008-06-16 @ 18:01:19

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test