Sex and the city: the movie

2008-06-25 @ 15:36:01
Daniela ringde mig när jag var på jobbcenter och hade möte, så jag kunde inte direkt svara så jag tröck på "upptaget" men då får jag ett sms och där frågar hon mig om jag vill gå och se SATC: The Movie med henne, och hon bjuder för hon hade 2 biobiljetter som går ut på söndag :) så jag tackade ja! 
Så jag ska möta henne utanför SF 20:30 och så har vi det nice :) tänkte faktiskt cykla ner till stan, för mamma har köpte en ny cykel som hon är skitglad över, och cyklar på nästan hela tiden vart hon än ska, men hon sa att jag kunde få låna den bara hon slipper hämta oss så sent på natten, trots att hon har sommarlov! HM.

Sen sa hon att vi ska åka till Ystad vecka 28, alltså 7 Juli efter power meet, och jag är super glad :D Måste bara hitta ett sätt att vara ledig från AMA den veckan. Blir nog att "jobba hemma" som det heter. Får fråga Alex om tips :) hihi. 
Nu ska jag kolla lite SATC avsnitt och värma upp :) 

Comments
Postat av: Emeliè

Vi åker den 27 juli och är borta 3 nätter :)

2008-06-26 @ 16:16:39
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: hehe:P mjo, läskigt. tåg är inge bra ^^ Eller så borde de sätta upp stooooora skyltar så man inte kan missa något, och förhandsvisning för dom dumma och extra oroliga haha^^

2008-06-26 @ 16:39:22
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test