Min dröm

2008-06-18 @ 13:10:52
Drömde ganska konstigt inatt med underbart vare faktiskt. Jag var kär och riktigt cpkär menar jag då, nykär galen osv. Ni hajjar?
Grejen var att killen jag var kär i och älskade var en som jag inte förväntade mig, vi kallar honom för David (för att hålla honom anonym, känns lite tarrigt annars). Och vi umgicks och jag var olyckligt kär och han visste ingenting för han höll hela tiden på med andra tjejer utom mig. Var med Emeliè, Madde, Sarah , ja alla tjejer jag känner (spelar ingen roll om ni har partner eller inte, för det hade ni inte i min dröm) men han tittade knappt åt mitt håll. Sen så var vi ute någonstanns, typ skogliknande och jag var där med David och sen började han flörta med mig och säga hur fin jag var och hur underbar jag var som person och allt sånt som man vill höra av den man älskar. Sen så ligger vi helt plötsligt och jag ligger i hans famn och han håller om mig och jag ligger och önskar att det var mer än så och att han visste att jag älskade honom, och då säger han helt plötsligt att detta är första gången på 6 år som han har starka känslor för någon och det var mig, för jag var speciell och han har äntligen kunna släppa taget om någon (vetefan vem det var men whatever) och sen kysser han mig och vi ligger kvar.

När jag vaknar är jag chockad, fylld av blandade känslor, och jag vetefan vad den drömmen ska betyda. Är det undertryckta känslor jag har? Älskar jag honom som mer än vän, och det är det mitt undermedvetna försöker berätta för mig? Jag har ingen aning. Får fråga en expert på drömmar, nämligen Emeliè :) Hon hade ju en dröm om pojkar häromdagen och det var en intressant analys på den serri. 

Comments
Postat av: Skatis

DAVID ÄR JONAS! JAG VET DET!



JAG VET VEM SOM SATTE FRÖET OM KÄRLEK OCKSÅ!



DAVID ÄR JONAS!

2008-06-18 @ 23:10:03

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test